
Medora na Facebooku, podsumowanie 2016 roku.
Od stycznia 2016 roku prowadzimy profil marki MEDORA na Facebooku. Czas na roczne podsumowanie naszych działań, które prezentujemy poniżej.
O MARCE
MEDORA jest marką odzieżową, która projektuje i produkuję odzieży medyczną i pracowniczą. Jej głównymi klientami są placówki opieki medycznej, kliniki medycyny estetycznej, gabinety dentystyczne i stomatologiczne oraz gabinety kosmetyczne.
Nie jest to odzież codzienna tylko ubrania przeznaczone do pracy. Determinowało to nasze działania w określaniu grupy docelowej, do której kierowaliśmy nasz przekaz. W znacznej mierze jest to klient biznesowy B2B jednak sporą częścią pozostają również klienci indywidualni, którzy pracują w branży medycznej.
CELE
Podstawowym celem naszych działań była:
REZULTATY
W stosunku do roku 2015 udało nam się poprawić wszystkie wskaźniki i to w znacznym stopniu. Wzrost liczby fanów o ponad 200%, porównywalnie do tego wzrosła liczba wyświetleń i kliknięć postów. Trzeba zauważyć, że to wszystko działo się przy relatywnie niewielkich nakładach na płatne wyświetlenia postów. Ma to związek z dobrze dobraną grupą docelową. I to właśnie dobrze dobrana grupa docelowa wpłynęła na tak duży wzrost procentowy zaangażowania fanów, który wzrósł o około 580% w porównaniu do w roku 2015. Bardzo sprawnie udało nam się odpowiadać na zapytania użytkowników, chociaż 7 min, które podaje Facebook nie jest precyzyjne.
Jeżeli chcesz podjąć działania w obszarze social media, skontaktuj się z nami i sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić: social media.