Your Kaya
Zdjęcia kosmetyków - case study.
YourKaya jest marką beauty tworzącą wegańskie kosmetyki dla kobiet. W ofercie firmy znajdziemy naturalne produkty do pielęgnacji intymnej. W 2021 roku YourKaya została doceniona jako „Firma odpowiedzialna społecznie” przez magazyn Forbes.
Wyzwanie
Naszym celem było wykonanie spójnych wizualnie fotografii produktowych poprzez ujednolicenie sposobu prezentacji produktów. W naszym studiu fotograficznym opracowaliśmy zdjęcia produktowe zarówno dla sklepu internetowego Yourkaya.com jak i marketpleców takich jak Rossmann.
Jakość prezentacji
Wszystkie zdjęcia zostały wykonane w naszym studiu fotograficznym. Dzięki temu zapewniliśmy najwyższą jakość zarówno pod względem wykonanych fotografii jak i późniejszej postprodukcji i obróbki graficznej. Dlatego takie elementy jak: kolory tła, sposób prezentacji i kadrowania, kolory poszczególnych elementów opakowań – są spójne i powtarzalne.
- Powtarzalny układ prezentacji
- Identyczny kolor tła
- Spójny kolor opakowań
- Wysoka rozdzielczość zdjęć
- Wysoka jakość postprodukcji
Powtarzalność
W miarę rozwoju asortymentu i wprowadzania przez markę nowych produktów – wykonywaliśmy kolejne sesje zdjęciowe. Zapewniliśmy 100% powtarzalności sposobu prezentacji, rodzaju oświetlenia i kadrowania. Dlatego wszystkie zdjęcia są spójne i zachowują jednolitą estetykę pomimo faktu, że były wykonywane w różnym czasie.
MarketplaceRossmann
W ramach realizacji projektu dodatkowo przygotowaliśmy zdjęcia dostosowane do drogerii Rossmann. Zdjęcia produktowe zostały wykonane zgodnie ze specyfikacją platformy, która wymaga dostarczenia zdjęć na przezroczystym tle.
- Zdjęcia zgodne ze specyfikacją drogerii Rossmann
- Zdjęcia na przezroczystym tle
YourKaya.com
Doskonałe zdjęcia produktowe to nie tylko podstawa prezentacji w sklepie internetowym. Zdjęcia reklamowe wykorzystywane są jako podstawa do opracowywania innych materiałów reklamowych. Są to zarówno materiały poligraficzne, infografiki czy grafiki reklamowe do serwisów social media.
Poddsumowanie
Według badań 93% konsumentów uważa, że wygląd jest kluczowym czynnikiem decydującym o zakupie. Dlatego wysokiej jakości zdjęcia produktowe ostatecznie przekładają się na zwiększoną sprzedaż. Dlatego warto zainwestować w dobre zdjęcia produktowe, które będą pracować na sprzedaż twoich produktów wiele lat.
Kontakt
Potrzebujesz zdjęć produktowych?
Jeżeli zależy Tobie na wysokiej jakości zdjęć Twoich produktów. Zapraszamy do kontaktu.